בלוג
איך לסגור מינוס בבנק? איך לסגור מינוס בבנק?

המינוס שיש לכם בבנק הוא הלוואה לכל דבר. זה לא רק הלוואה אלא הלוואה בריבית. אתם משלמים עליה ואפילו הרבה. אנשים רבים מתקשים לצאת מהמינוס שלהם ועל מנת לצאת מהמינוס הם צריכים לצמצמם את ההוצאות שלהם ולבדוק כיצד להגדיל את ההכנסות.

לאחר שמצליחים לצאת מהמינוס חשוב לדאוג לא להיכנס אליו שוב. ניתן להכין תקציב מאוזן ולבדוק כל העת את ההוצאות אל מול ההכנסות ולהיות תמיד עם יד על הדופק על המצב שלכם בבנק כל הזמן. ​

איך לצאת מהמינוס?

המינוס נראה לעיתים לאנשים מסוימים כדרך קלה להשגה של כסף, אך מדובר באשליה שאתם משלמים עליה הרבה! ההלוואה של הבנק היא עולה הרבה בריבית הגבוהה שהבנק גובה עבור זה. הזמינות של ההלוואה היא מספקת אפשרות להוציא כסף גם כשאין. אף אחד לא יושב עם אקדח על הרקה כדי שתחזירו את ההלוואה אבל שוב, מדובר באשליה זמנית. במידה והמינוס שלכם יתפח הטלפון מהבנק יגיע וידרוש מכם לסגור את המינוס או אולי, לקחת עוד הלוואה. ואתם אל תתפתו כיון שזה בור ללא תחתית, הלוואות הן הדרך שבה הבנקים צוברים את ההון שלהם. לכן, על מנת להימנע מחובות עשו לעצמכם חוק ברזל חשוב – תשמרו על התקציב באופן מאוזן וקבוע ואל תתפתו לקחת הלוואות מהבנק.

אז מתי נכון להשתמש במינוס?

המינוס נועד להעניק לכם גמישות ניהולית בבנק. זו מטרתו ורק כך צריך להסתכל עליו. יש אנשים שהמינוס מסמן להם מיד לחסוך בחודש הזה בהוצאות ולעשות סדר בהוצאות. וכך הכי כדאי להתנהל. במידה ואתם צריכים לשלם הוצאה מסוימת וברגע הנתון אין לכם את הסכום בבנק. עצה אחת היא לחכות שיהיה לכם ואז לרכוש או לבדוק חלופה עדיפה. אך אם אין מצב של דחייה ניתן להיעזר במינוס שהבנק מאפשר ולרכוש בכל זאת הרכישה. זה רק בהסתמך לכך שאתם יודעים שצפוי להיכנס לחשבונכם סכום כסף כמו משכרות או כל הכנסה צפויה. שוב, המינוס הוא רק תקופת ביניים בין הזמן שאין לעת שנכנסת המשכורת.

איך אפשר באמת לחסוך כסף? 

לקביעת פגישה או שיחה ראשונית ללא עלות ! לתאום צרו קשר >