בלוג
יועצים לכלכלת המשפחה יועצים לכלכלת המשפחה

שמי יקי רותם יועץ לכלכלת המשפחה וכבר מעל 10 שנים שאני פוגש ומסייע למשפחות שזקוקות לתהליך הבראה כלכלי, לתהליך שינוי בניהול כלכלת המשפחה. בשנים האחרונות חל שינוי מהותי ומשמעותי ועלתה המודעות לחשיבות של ניהול כלכלת המשפחה, על ידי יועצים לכלכלת המשפחה בזה שמביאים להתנהלות מאוזנת לא גירעונית.

תפקידם ומטרתם של יועצים לכלכלת המשפחה הוא לסייע לאנשים ומשפחות לזהות ולהבין איך ולאן לנתב את הכנסות שלהם. לבדוק ביחד את סדרי עדיפויות ולבחון מחדש את השיקולים והמטרות להוצאת המשאבים הכספיים שלהם. לבנות תכנית הכוללת גם ראיה לטווח ארוך ולחשוב על העתיד.

מחקרים מוכיחים שהמינוס אינו רק עניין של מספרים כי אם גם עניין של דעות וגישות התנהגות והתנהלות שדורשות ללא ספק חשיבה והסתכלות מחודשת. לצערנו אנחנו עדיין שומעים ורואים כל יום משפחות שההתנהלות הכלכלית שלהם הביאה אותם לקשיים מתחים ומריבות ולא פעם לקריסה ועד פרוק המשפחה. ולשם כך נצטרך ייעוץ כלכלי משפחתי.

 

מהו ייעוץ כלכלי משפחתי נכון?

בהגדרה, התנהלות כלכלית נכונה היא כאשר ההוצאות אינן עולות על ההכנסות. ייעוץ כלכלי משפחתי חשוב ומתאים לכולנו כי נוגע בכל המרחבים של ניהול הבית, זוגיות עבודה וילדים.

המציאות בארץ והמרדף אחר רמת חיים גבוה מביאה משפחות ואנשים להוציא סכומים העולים על הכנסותיהם החודשיות ועל ידי כך מייצרים חובות שסוגרים אותם עם ההלוואות שהוא פתרון הגרוע ביותר. לא מעט אנשים ומשפחות נופלות למלכודת של "רמת חיים גבוה שווה איכות חיים גבוה".

רמת חיים קשורה ליכולת לרכוש דברים "שלדעתנו ולהבנתנו" יעלו את איכות החיים כאשר בפועל המציאות מראה בדיוק שהתוצאה היא הפוכה ורכישת מוצרים מעבר ליכולות השוטפות שלנו פוגעות ישירות באיכות החיים שלנו.
אל תמתינו שהמצב יכפה עליכם שינוי. תחליטו כבר עכשיו לעשות משהו

לקביעת פגישה או שיחה ראשונית ללא עלות ! לתאום צרו קשר >