בלוג
הרצאה כלכלת המשפחה הרצאה כלכלת המשפחה

מי שמנהל משק בית או משפחה בוודאי יודע שהתחום הכלכלי של המשפחה עלול להיות מאתגר ולא פשוט. לכל משפחה יש את המשאבים הפיננסיים שלה ועל מנת להיטיב להתנהל ולנהל אותם – כדאי מאד לקחת חלק ולבוא לשמוע הרצאה כלכלת המשפחה. בהרצאה כזאת ניתן ללמוד נושאים כמו ניהול רישום ומעקב אחר הוצאות והכנסות, בניית תקציב משפחתי המתאים לכל משפחה באופן אישי. כשם שלכל משפחה או משק בית יש את גובה ההכנסות שלו ואת אופי ההוצאות שלו – כך לא ניתן ליישם בדיוק את אותם עקרונות בכמה משפחות.

בהרצאה כלכלת המשפחה ניתן לקבל גם מידע תיאורטי וגם כלים יישומיים שניתן להפעיל באופן מיידי במשפחה ולראות תוצאות. למשל רישום מדויק של כל ההוצאות של כל בני המשפחה. אנשים רבים מתפלאים לגלות סכומי כסף לא מבוטלים היוצאים מהחשבון על בסיס כמעט יומיומי ומכיוון שאין שום רישום או מעקב אחריהם – אין הערכה או אומדן בנוגע לגובה הסכומים האלה. כאשר נרשם כל סכום כסף שיוצא – ניתן לראות בוודאות על מה משולם הכסף, היכן אפשר לקצץ ובעיקר על מה אפשר וכדאי לוותר.

הרצאה כלכלת המשפחה

הרצאה בנושא של ניהול נכון של כלכלת המשפחה מהווה בדרך כלל את השלב הראשון בתהליך של התייעלות, חסכון ומהפך פיננסי משפחתי. בהרצאה ניתן יהיה ללמוד איך להגיע ממצב של הפסד ויצירת חובות למצב של יתרה בחשבון הבנק, כלומר של פחות הוצאות מהכנסות. כך ניתן אט אט, חודש בחודשו להתחיל לחסוך סכומי כסף קטנים כגדולים. כאשר נוצרים חובות עלולים בני המשפחה לחוש מתח נפשי ודיכאון ובמקרים רבים מסתיימות תחושות אלה בפירוק המשפחה.

כאשר כלכלת המשפחה מנוהלת בצורה נכונה ונבונה אפשר להגיע למצב של שקט נפשי, רווחה כלכלית ואפילו עצמאות כלכלית – מצב שבו אין חובה לעבוד אך עדיין ישנה הכנסה שוטפת של כספים. כאשר יודעים בדיוק לאן הולכים הכספים ומהיכן מגיעות הכנסות אפשר לכוון את המשאבים כך שיעבדו עבור בני המשפחה במקום שבני המשפחה יהיו משועבדים לכסף על בסיס יומיומי ושגרתי.

לקביעת פגישה או שיחה ראשונית ללא עלות ! לתאום צרו קשר >