בלוג
יועץ פיננסי למשפחה יועץ פיננסי למשפחה

התחום של תכנון פיננסי משפחתי הולך ותופס תאוצה בשנים האחרונות. הורים ובני זוג רבים מבינים שהשליטה על הכסף נמצאת בידיהם ומדובר בלקיחת החלטה של ניהול הכסף לעומת מצב שבו הכסף הוא שמנהל את המשפחה. מדובר בצעד נבון ונכון וחשוב לדעת איך להתקדם מקבלת ההחלטה הלאה. ישנה אפשרות של התייעצות עם איש מקצוע מהתחום של ייעוץ פיננסי משפחתי שילווה את התהליך, יכיר לעומק את בני המשפחה והצרכים שלהם ויוכל לתת עצות, טיפים והמלצות אשר יתאימו לשגרת המשפחה.

כאשר מתבצע תכנון פיננסי מיועץ פיננסי משפחתי יסודי ומעמיק קל הרבה יותר לראות את התמונה הרחבה ולהבין בדיוק לאן הולך הכסף, מהם מקורות ההכנסה של המשפחה והיכן ניתן לחסוך ולקצץ. יועץ כלכלי משפחתי מנוסה בתחום של ייעוץ פיננסי וכלכלי המתאים למשפחות יוכל להתאים תכנית הבראה לכל משפחה וילמד את בני הזוג איך לא להגיע למצב של גרעון כלכלי (שעלול להיות מלווה בדיכאון, חרדות ויחסים לא טובים בין בני המשפחה) אלא להתחיל ליצור רווח בחשבון הבנק בדמות הכנסות גבוהות יותר מהוצאות.

איך לבחור יועץ פיננסי למשפחה או יועץ כלכלי משפחתי ?

מכיוון שמדובר בתהליך שמושקעים בו מחשבה וזמן רבים – חשוב לבחור את יועץ פיננסי משפחתי המקצועי והנכון לכם, שיש לו ניסיון וידע רבים ועשירים בנושאים של ייעוץ פיננסי משפחתי, שהוא יידע להתאים את ארגז הכלים הנכון לכל משפחה על פי המטרות שלה וכמובן הנתונים בשטח – רמת ההכנסות, אופי ההוצאות הקבועות או המשתנות והמטרות הפיננסיות של מי שמנהל את המשפחה והשגרה. חשוב לעשות שימוש במחשבונים או תוכנה מקצועית וכמובן חשוב להתמיד ולהקפיד להזין כל פרט ופרט שמתווספים.

תכנון ע"י יועץ פיננסי משפחתי יכול להביא לשקט נפשי רב כאשר אט אט מתקבלות הבנות בנוגע לתנועות הכספיות של בני המשפחה כולם. בזכות הבנות אלה קל לקבל החלטות, להחליט על מדיניות כלכלית משפחתית וכמובן לנסות (ואף להצליח!) להגיע לעצמאות הכלכלית המיוחלת, שבה אין את ההכרח לעבוד על מנת להתפרנס ולהתקיים ואפשר לתת לכסף להגיע ממקורות פסיביים על בסיס שוטף וקבוע.

לקביעת פגישה או שיחה ראשונית ללא עלות ! לתאום צרו קשר >