בלוג
ניהול כלכלת המשפחה ניהול כלכלת המשפחה

התחום של שמירה על כלכלת משפחה הוא נושא שנמצא בשנים האחרונות במקום גבוה מאד בשיח הציבורי. הורים או בני זוג המנהלים משפחה מבינים שאין זו גזירת גורל לחיות במינוס, שניהול נכון של תקציב משפחתי, הכנסות והוצאות הוא בר ביצוע ואפילו חשוב ושבהתנהלות נכונה ונבונה ניתן לשפר את איכות החיים ואפילו להגיע למצב אידאלי של עצמאות כלכלית. הם גם יודעים שחובות או גרעון בחשבון הבנק עלולים להביא עימם מתח נפשי רב, תחושות קשות של חרדה ודיכאון ואפילו לידי פירוק המשפחה. המפתח הוא ניהול כלכלת המשפחה בצורה מבוקרת, עניינית ומושכלת.

מכיוון שלכל משפחה יש את הצרכים והמטרות שלה, את גובה ההכנסות שלה ואת אופי ההוצאות המיוחדות אך ורק לה – כך גם לא ניתן להכין עקרונות זהים של כלכלת משפחה באופן גורף על משפחות רבות. הפעולות שכדאי לבצע אולי תהיינה דומות אך לכל משפחה הנתונים הפיננסיים שלה וכך התמונה הכוללת שתתקבל תהיה שונה באופן מהותי בין משפחות שונות. זו הסיבה שלא מומלץ להשוות בין תנאים כלכליים של משפחה אחרת אלא להתרכז במטרות וביעדים הפיננסיים שמציבים בפני בני המשפחה.

על מה מושתת ניהול כלכלת המשפחה?

כאשר מחליטים בני זוג להתחיל להתנהל באופן מחושב מבחינה כלכלית הם יכולים לעשות זאת לבד או בליווי של איש מקצוע, ממנו יוכלו לקבל שלל טיפים ועצות להתנהלות נכונה ויעילה יותר – רישום מדויק של כל ההוצאות וההכנסות, שימוש בכסף מזומן והבאה לידי מצב של הכנסות גבוהות יותר מהוצאות. כך אט אט יתחילו להבין בני הזוג בדיוק מהם מקורות ההכנסה שלהם ומהם ערוצי הוצאת הכספים העיקריים שלהם.

כאשר מנהלים רישום מדויק ומעקב ברור אחר כל שקל היוצא או נכנס – אפשר להבין בדיוק באילו מקומות כדאי לקצץ ולוותר וכיצד אפשר להגיע למצב של חסכון ואפילו של הכנסות פסיביות. זו המהות האמיתית של ניהול כלכלת משפחה באופן יעיל ונכון ואין ספק שמי שמתמיד ברישום ובמעקב יוכל תוך פרק זמן קצר ליהנות מהפירות ולהגיע לשקט ושלווה פיננסיים שישרתו אותו ואת בני המשפחה שלו ולבצע את ניהול כלכלת המשפחה בצורה הטובה והיעילה ביותר.

לקביעת פגישה או שיחה ראשונית ללא עלות ! לתאום צרו קשר >