בלוג
סדנא לניהול תקציב המשפחה סדנא לניהול תקציב המשפחה

גם מי שמכיר את העקרונות שעל פיהם מומלץ לפעול על מנת לשפר את ההתנהלות הכלכלית (תקציב משפחתי חודשי) יוכל להפיק לא מעט תועלת מהשתתפות בסדנא לניהול תקציב המשפחה שבה נלמדים נושאים הקשורים בניהול תקציב. לכל גוף העוסק בהכנסות והוצאות כספיות חשוב שיהיה תקציב מסודר ומוגדר על מנת שכל מי שלוקח חלק בהתנהלות הפיננסית יידע בדיוק מה סכומי הכסף העומדים לרשותו, יוכל לבדוק מה מצב הכסף הנזיל בהתחשב בעיתוי החודשי או השבועי ובאופן כללי יידע איך הכי נכון להתנהל ולבצע פעולות הקשורות בכסף משותף.

גוף כזה יכול להיות ארגון או עסק ואפילו משפחה. המונח תקציב משפחתי הוא מושג שיש לו מודעות רבה בשנים האחרונות. אט אט מחלחלת ההבנה שמשפחה מתנהלת בצורה שכדאי לעקוב אחריה ולנהל אותה בדרך שבה יידעו בדיוק ההורים לאן הולכים סכומי הכסף הנכנסים לזכות המשפחה ואיך הכי נכון לנהל את המשאבים הכלכליים, כמו גם לעקוב אחריהם ולרשום אותם באופן מדויק. סדנא לניהול תקציב משפחתי עשויה להתאים מאד לאנשים בכל מצב שמרגישים שהכסף נגמר להם מהר מדי, שהם לא מבינים לאן נעלמים סכומי כסף שמגיעים אליהם ולכל מי שרוצה ללמוד להתנהל טוב יותר עם כסף.

מה עושים בסדנא לניהול תקציב המשפחה?

לא פשוט להבין איך יהיה הכי נכון לבנות תקציב וזו הסיבה שכדאי ללמוד זאת מאנשי מקצוע המבינים בתחום ויכולים גם לתת טיפים איך להתנהל ואיך לעקוב אחר הנתונים. למשל, כאשר מדובר על תקציב של משפחה חשוב להפריד בין הוצאות והכנסות קבועות לבין כאלה המשתנות על בסיס חודשי. חשוב מאד לרשום כל סכום כסף, קטן כגדול שנכנס או יוצא וכך אט אט להבין איך יהיה הכי נכון לבנות את התקציב שישרת את כל בני המשפחה ויהיו כלולים בו כל הסעיפים הדרושים.

חשוב לדעת שכאשר המצב הכלכלי לא טוב עלול להיווצר בעקבות כך מצב עכור בין בני המשפחה מפני שהמחסור בכסף עלול לגרום לתחושות שליליות כמו דיכאון, חיכוך ביחסים הפנימיים ובמקרים קיצוניים וחמורים אפילו להביא לידי פרידה או גירושין. גם זה עשוי להיות שיקול לפנות אל עזרה מקצועית.

לקביעת פגישה או שיחה ראשונית ללא עלות ! לתאום צרו קשר >