בלוג
איך מחזקים את היחסים בזוגיות איך מחזקים את היחסים בזוגיות

הנושא הפיננסי בבית, ניהול כלכלי בצורה הנכונה יכול לחזק לאחד ולקרב את תקשורת והיחסים במערכת הזוגית בחיי הנישואים ומצד שני בעיות כספיות והתנהלות כלכלית לא מפוקחת יכולות להביא מתח ולחצים עד כדי פרוק התא המשפחתי. עצם השיחה והדיון סביב הנושאים הכספיים ייצרו אווירה של שקיפות החשובה ביותר והתחשבות חשיבה משותפת תאום והבנת הצרכים האמתיים של הבית.

חשיבה משותפת והבנת היכולות ביחד עם הצבת יעדים ובניית תוכנית ואסטרטגיה לאורך החיים מול רמת החיים בהתאם ליכולות והציפיות מאפשרת לנצל אפילו טוב יותר את המשאבים המשותפים. כמה טיפים חשובים איך להתנהל כלכלית ומתחילים תמיד בצעד הראשון.

כללים לחיזוק היחסים בבית

תסכמו כללים ברורים:

רצוי לאחד חשבונות

נכון שיש מעדיפים בנפרד וישנם שיטות גם לאפשרות כזו אבל על זה בדיוק אנחנו מדברים, על שיתוף ואיחוד כוחות ויותר מהכל שקיפות מטרות ואינטרסים משותפים " אין אני לפני אנחנו".

תאמצו שיטה לניהול תקציב משפחתי

חובה למצוא שיטה לניהול ומעקב הכספים והמשאבים העומדים לרשותנו . תוכנה לניהול תקציב משפחתי only-numbers זו תוכנה מוכחת מתאימה ידידותית ונגישה למטרה זו.

תמצאו זמן

15 דקות אחת לשבוע על מה קורה בשבוע הבא כספית ולוגיסטית.

חלקו משימות

לא לחלק כי אם לחלוק את כל ניהול הבית.

יעדים ומטרות לטווח קרוב וטווח רחוק

תבנו מסגרת להתנהלות כספית חודשית מאוזנת והציבו מטרות ויעדים מלווים בתאריכים .

מזומן

רק כרטיסי אשראי. תקבעו כלל של תשלומים רק בכרטיס אשראי, קל למעקב וראיה ברורה של התנהלות כספית. התנהלות במזומן עם מעטפות מתאים בהחלט למקרים קיצוניים בהם אין הכנסות חודשיות רצופות ולמשפחה אין יכולת ומשמעת עצמית ואחרית.

קניות

אין לחלק לתשלומים קניות שוטפות קבועות חודשיות, למשל מזון.

מזון

תקבעו קניות של מזון פעם אחת בשבוע. תלמדו מה הוא הסל השבועי והימנעו מהשלמות באמצע השבוע.

חיסכון הוא חשוב ביותר

אבל אין חיסכון במינוס. חיסכון הוא דבר חשוב ביותר בראיה לטווח ארוך ככסף שיכול לעזור ברגעים קשים וגם למימוש יעדים עם עלויות גבוהות ויחד עם זה להפקיד כספים לחיסכון כשאתם בחובות ובמינוס הוא מעשה לא כלכלי ולא נכון.

זמן איכות

תעשו הליכות ביחד כמה שיותר ודברו על איך היה ואיך יהיה

השקעה הכי שווה

כל המשימות והכללים האלה לוקחים זמן ואנרגיה וקחו בחשבון שזו ההשקעה הכי משתלמת בסופו של הדבר.

לקביעת פגישה או שיחה ראשונית ללא עלות ! לתאום צרו קשר >