בלוג
איך אפשר לחסוך כסף? איך אפשר לחסוך כסף?

כל אחד עסוק לא מעט זמן איך הוא מנצל את הכסף שהוא מרוויח וקונה לעצמו משהו או מוציא אותו על חופשה חלומית. גם כמשפחה וגם כאינדיבידואל יש לנו שאיפות ומטרות רבות לנצל את הכסף שאנחנו עבורו עובדים קשה יום יום.

כדי שנוכל לחסוך כסף ולממש את חלומותינו אנחנו צריכים קודם כל לדעת ולהבין לאן הולך הכסף שלנו הולך באופן מדויק. רק אז נוכל להבין מה הם הצרכים האמתיים של התא המשפחתי שלנו ולנהל רמת חיים בהתאם ליכולות לשנו.

להתחיל מהתחלה

בעזרת התוכנה שלנו תוכלו לדעת באופן מדויק לאן אתם מפנים את המשאבים הכספיים שלכם ותוכלו לקבוע סדרי עדיפויות, הכל  בהתאם להכנסות שלכם.

בנוסף רוב בני האדם  נוטים להוציא כסף רב על מגוון דברים ביום יום ולא עוצרים לרגע לשאול אם יש הנחה או אולי מגיעה לכם הנחה כלשהי, אולי משהו שאתם נוהגים לשלם עליו בקביעות הוא בכלל יקר וניתן למצוא משהו זול יותר. תתחילו לבדוק כל תשלום עליו אתם משלמים באופן קבוע, איך ניתן למזער אותו ואולי בכלל הוא מיותר. מובטח לכם שתצליחו לקצץ במשהו.

חלק חשוב בניהול הכספים שלנו בהרבה בתים הוא מעקב אחר כסף מזומן.  הכסף שאנחנו מושכים מהכספומט הוא כסך נזיל ונגמר בין רגע ואין לנו מושג לעיתים על מה? בעזרת התוכנה שלנו תוכלו לדעת ולנהל נכון כל הכסף המזומן .

אתם תופתעו כמה כסף מתבזבז בקניות מזומן שלא מרגישים כמעט …עצם המעקב והניהול הכספים תפחיתו משמעותית ההוצאות  שלכם. שימו לב שחיסכון של 30 ₪ ליום יכול להיות חסכון של 7000 לערך בשנה.

קשה להאמין אבל בכסף הזה יכולנו להרשות לעצמו את החופשה החלומית שנאבקים וחולמים עליה כל השנה.

חשוב לדעת

איך לחסוך כסף כדי שיישמר לנו עבור מותרות והנאות החיים, לחיסכון של קנייה של בית ביום מן הימים, או לכל יום סגריר. אז איך עושים זאת?

ניהול הוצאות והכנסות  בניית מסגרת תקציבית להתנהלות כלכלית נכונה עם הצבת יעדים ומטרות ומעקב שוטף זו משימה שדורשת אנרגיה מחויבות נחישות זמן והטמעת הרגלים חדשים לחייכם וזה לא קל ויחד עם זה הרבה יותר קשה להיכנס לחובות והתחייבויות שאין ביכולתנו לעמוד בהם ולדאוג כל הזמן איך לצאת מזה. איך לחסוך זו דרך חיים והיא הרבה יותר מחיסכון, היא ניהול איכות חיים.

 

 

לקביעת פגישה או שיחה ראשונית ללא עלות ! לתאום צרו קשר >