בלוג
איך לחסוך בדלק איך לחסוך בדלק

מחירי הדלק תמיד היו תזזיתיים ותמיד הם במגמת עלייה. לכן לא פעם נשאלת השאלה – איך חוסכים בהוצאות על דלק? מומלץ לפני הכל לבחור את הרכב הנכון, בהתאם לכל הצרכים האישיים שלכם. בכל מפרט של רכב מצוין אודות הצריכה של הדלק שלו, חשוב שהבדיקה נעשתה בתנאים אופטימליים, כדי שתהיה לכם הערכה מהימנה לגבי הצריכה של הדלק שלו. ישנן עוד כמה מרכיבים שמשפיעים על הצריכה של הדלק ולהלן חלק מהם.

הילוך הנכון

חשוב לשים לב שאתם עושים שימוש בהילוך הנכון של הרכב ולא בהילוך איטי ששורף יותר דלק. הקפידו מאוד שהמד של הסל"ד יהיה בממוצע של 2000 סל"ד. במכוניות הילוכים רצוי לווסת את ההילוך וברכב באוטומטי, ההרפיה על הלחיצה תהייה בהתאם להילוך הנכון. חשוב שהמהירות תהייה מוקפדת בין 80 ל 90 קמ"ש, עדיף לא פחות ולא יותר כל חריגה מממוצע זה מעלה את הצריכה לצריכה גבוהה. זו גם הסיבה שפחות ממהירות זו, מה שקיים בעיר, נחשב לבזבוז של דלק עקב הפקקים והרמזורים הרבים. בקיץ כשחם מומלץ להעדיף שימוש בתחבורה ציבורית ואפילו מונית על מנת לצמצם את הצריכה של הדלק בתוך העיר.

אווירודינמיות הרכב

אווירודינמיות זה כל מה שמכניס אוויר ומצריך נפח ועלול לצרוך יותר דלק כמו לדוגמא, פתיחת של החלונות ברכב, התקנת של אביזרים שונים כמו גגונים וכו. אלה פוגעים באווירודינמיות. לכן מומלץ להפעיל מיזוג מאשר לנסוע עם חלון פתוח לרווחה בכביש מהיר. בנוסף גם משקל כבד שזה אדם נוסף או מזוודות יכולים לפגוע ביכולת של הרכב להאיץ וזה מעלה את צריכת הדלק. השתדלו גם לא לאגור חפצים בבגז' ולהשאיר אותו ריק, זה יוריד את המסה של הרכב ויסייע לו לנסוע מהר יותר ללא מאמץ.

טיפול שוטף

רצוי לעשות לרכב טיפול שוטף מידי שנה לפחות. לעשות בו שימוש לפי הוראות היצרן של הרכב. גם איזון גלגלים ושמירה על לחץ נכון, כל אלה יש להם השפעה ישירה על צריכת הדלק. היום בכל תחנת דלק תוכלו לעשות בדיקה זריזה של לחץ אוויר בגלגלים.

לקביעת פגישה או שיחה ראשונית ללא עלות ! לתאום צרו קשר >