בלוג
איך לחסוך בחשמל? איך לחסוך בחשמל?

כל מי שפותח את מעטפת חשבון החשמל בתקופה האחרונה זוכה להפתעה לא נעימה, החשבון תופח גם בחורף וגם בקיץ, עונות המעבר הן אינדיקציה לבזבוז החשמל הגדול שעושים בעונות הגשומות או החמות. עדיין כולנו זקוקים לחשמל  ואי אפשר באמת להסתדר בלעדיו. עם זאת, יש מספר טיפים פשוטים שיכולים לצמצם את צריכת החשמל שלכם והם לא דורשים מאמץ או היערכות אלא בעיקר תשומת לב והערנות.

חיסכון משמעותי בדברים הפשוטים

כשאתם קונים מכשיר חשמל חדש, במיוחד כאלה שהם גדולים וזוללים חשמל כמו מקרר, מדיח, מייבש, לכל אלו מדד הצריכה של החשמל היא גדולה, אם בחנות שבה אתם רוכשים את המוצר לא נותנים לכם מידע אודות הצריכה סביר להניח שהמכשיר לא עבורכם. תנו למחשב שלכם לנוח כשאתם ישנים בלילה, גם לטלוויזיה שדולקת גוזלת חשמל רב, כבו אותה לפני השינה. גם כל המטענים הקטנים של המכשירים הסלולריים, הוציאו מהחשמל וחברו רק לצורך טעינה. גם מכונת כביסה ומדיח כלים תפעילו כשהם מלאים לא לצורך חצי כביסה או כמה צלחות. גם חיסכון במזגן הוא חשוב, שימו את המזגן שלכם על 25 מעלות, זו טמפרטורה שהיא מספיקה לקירור והיא חסכונית. ותנו לשמש מקום בחייכם יש לה אור טבעי נפלא שמשמח את הלב ומאיר את הבית.

שעות חסכוניות

בשעות היום רצוי להיעזר, כפי שנאמר, בשמש בחוץ אך במידה וצריך להדליק את האור עשו שימוש בנורות חסכוניות. רצוי להחליף את הנורות הפשוטות לנורות לד או פלורסנט או כל נורה חסכונית שהתוקף שלהן ארוך והן אינן זוללות חשמל. תפעילו את המכשירים בשעות זולות כמו הלילה- אז הביקוש הוא לרוב נמוך והתעריפים שהחברה דורשת נמוכים. תדאגו שהתנור שלכם יהיה אטום ותקין כמו כן, תבשלו על הגז, הוא יותר חסכוני מאפיה, ותבדקו שאין בריחה של אוויר מהתנור, זה גורם לתנור להתאמץ וכך הוא דורש חשמל יותר.

גם באתר חברת החשמל תוכלו לקבל הרבה מידע על חיסכון בחשמל. לקוחות שחשבון החשמל שלהם מראה על חסכון יהיו זכאים להטבות, הנחות והחזרי תשלום שונים. לא חסכוני?

לקביעת פגישה או שיחה ראשונית ללא עלות ! לתאום צרו קשר >