בלוג
הוצאות משק בית הוצאות משק בית

בתרבות של היום יש יותר מתמיד הוצאות של משק בית, בשל כך משפחות רבות נכנסות למצוקה תקציבית מידי חודש, זה קורה כשההוצאות גדולות וההכנסות נשארות סטטיות ולא גדלות בהתאם, לכן במאזן הכולל התוצאה תהייה שלילית.

הרבה משפחות מכירות את המאזן השלילי והניהול הלא מוצלח של משק הבית. מדובר היום בכל חתך באוכלוסייה. כשנתקלים במצוקה כלכלית מתחילים להגדיל את מסגרת האשראי וזו הנקודה שכדאי לעצור ולעשות חושבים.

ניהול משק הבית 

משק בית הוא עניין תרבותי, תרבות מטבעה היא משהו שרוכשים אותו וניתן לשנות אותה במידה והיא לא מתאימה. אם יש חוסר ניהול בבית ניתן לשנות את ההרגל הזה ולהציב גבולות להגביר מודעות, ערנות, יוזמה והרבה עשייה- אלו פעולות שיעזרו לנו לעשות את השינוי שבו אנחנו מעוניינים. דבר הבא שחשוב לעשות הוא להתחיל לחשוב איך מגדילים הכנסות. זו אמנם דרך מעט קשה אבל ניתן לחפש מקום עבודה נוסף ולהגדיל את המשכורת שנכנסת, או אם ממש לא ניתן, להתחיל לחשוב לקצץ בהוצאות. עליכם להבין שקיצוץ תמיד אפשרי ואפילו הרבה, גם אם כעת נדמה לכם שכל ההוצאות שלכם הן הכרחיות ובלתי נמנעות.

תוכנה לניהול משק הבית 

היום ניתן להוריד תוכנה של ניהול משק בית שבה אתם מזינים את כל ההוצאות ואת כל ההכנסות החודשיות, כמו כן גם צריך להזין את ההכנסות השנתיות ולאחר מכן ניתן לעשות מאזן ולהיחשף לתמונה התקציבית שלכם. היא תראה לכם מה מצבכם הכלכלי ומה רמת החריגה שלכם, במידה וקיימת.

להתחיל לחסוך איפה שניתן 

היום בגלל עודף הוצאות משק הבית אנחנו שוכחים שאפשר לחסוך בהרבה מקומות כמו לדוגמא בטלפונים הסלולריים. תמיד קיימים מבצעים חדשים ואתם יכולים לברר עליהם ולהוריד בעלויות שלכם. גם חיסכון בדלק הוא משמעותי אם ניתן לפעמים להגיע למקומות באמצעות אוטובוס או רכבת עשו זאת, זה עשוי לחסוך גם הרבה דלק וגם פקקים וחניה. חיסכון בחשמל הוא חיסכון משמעותי שיכול לחסוך בהוצאות משק הבית שלכם סכומים גדולים. את המזגן רצוי לשים על 25 זו טמפרטורה שחוסכת הרבה חשמל. כמו כן, נורות בבית להחליף את כולן לנורות חסכוניות כמו לד או פלורסנט.

לקביעת פגישה או שיחה ראשונית ללא עלות ! לתאום צרו קשר >