בלוג
ניהול הוצאות והכנסות ניהול הוצאות והכנסות

הבסיס להתנהלות נכונה היא ניהול הוצאות והכנסות של תקציב המשפחה. מדובר על פעולות מסוימות שצריך לבצע על מנת לקבל תמונה שמשקפת את המצב הכלכלי כפי שהוא. בהחלט ניתן לעשות את זה לבד ולהתחיל להרגיל את עצמכם להיות ערים להוצאות מול ההכנסות שלכם.

ממוצע של כל ההכנסות שלכם

חשוב לדעת מה ההוצאות שלכם המדויקות יש לעיתים הכנסות שאנחנו שוכחים מהן ויש להן משמעות גדולה, כמו משכרות 13 או קצבת ביגוד ועוד כל מיני הטבות שמגיעות מדי חודש או כמה חודשים. אז בדקו מה הסכום המדויק שאתם מרוויחים מדי חודש. עשו זאת על פי בדיקה שנתית ותקבלו ממוצע נכון ומהימן. רצוי להוסיף גם את ביטוח הבריאות שלכם ואת הקניות דרך המעסיק שלכם ועוד.

אמנם זה לא כסף שמגיע לחשבון הפרטי שלכם, אך הוא נתון לשליטה שלכם. חלק מזה יכולות להיות הוצאות שאתם מנעתם מלהוציא מהכיס שלכם, אך המשכרות שלכן שילמה על זה. כעת לאחר שהכנסתם את הכל כולל את המשכורת של בן או בת הזוג, תעשו חישוב של ממוצע חודשי. יש לכם כעת ביד את הסכום החודשי שהוא הסכום המדויק של רמת החיים שבה אתם חיים.

ממוצע של הוצאות

הבדיקה של ההוצאות היא הבדיקה הבאה. הפירוט שלה חייב להיות מדויק ומפורט על מנת לקבל תמונה מלאה של ניהול הוצאות. ניתן לעשות זאת על ידי ניתוח של 4-3 חודשים אחורה. לשם כך דרוש לנו הדפס בנק של התקופה הזו. תדפיס של כרטיס האשראי. הכלי שישמש אתכם הוא טבלת הוצאות באקסל. תזינו את הסכומים של ההוצאה הרלוונטית, גם הוצאות שחולקו לתשלומים. כשסיימתם להזין הכניסו לטבלה את ההכנסות שלכם בחודשים הללו ותקבלו תמונת מאזן חודשי.

הוספה של הוצאות שנתיות

כדאי להכניס לטבלה הזו גם רובריקה של הוצאות שנתיות, שתוכלו לחשב אותן יחד עם החודשים שאותם ניתחתם. הוצאות כמו אגרת טלוויזיה, טסט לרכב וכו'. חלקו אותם ל- 12 חודשים והכניסו אותם לחישוב. כך תתקבל לכם תמונה מלאה וברורה של מאזן חיים שכולל הוצאות והכנסות וניתן להפיק וללמוד ממנה הרבה.

למידע נוסף אודות תוכנה לניהול הוצאות והכנסות

לקביעת פגישה או שיחה ראשונית ללא עלות ! לתאום צרו קשר >