בלוג
ניהול כלכלי נכון ניהול כלכלי נכון

כל אדם מביט בתלוש המשכורת שלו לרוב בודק את הסכום וכאן מסתכמת ההתעניינות. שאר סעיפים שמדווחים על מס הכנסה או ביטוח לאומי ועוד אינם קריטיים בשלב זה אינם רלוונטיים ואינם מהווים עניין. אך  במידה ועזבנו את העבודה או שיצאנו לגמלאות זה כבר סיפור אחר הסעיפים האלה מקבלים משמעות אחרת לפתע ומגלה לכם החשיבות שלהם.

תכנון לקוי

אם קיים תכנון כלכלי שהוא לא טוב, הוא מביא משפחות למצב מאוד רעוע שנאלצות להגיע להלוואות מהבנק, למינוסים לא סימפטיים וחושבים שאלו החיים ואם זה צריך להשלים- לא כך הדבר! העניין יכול רק להידרדר עם משלימים עם המציאות הזו, ויש פתרון, כמו לכל דבר בחיים. יש אנשים שזו המומחיות שלהם, להוציא את המשפחה או האנשים מהמצב הכלכלי הקשה הזה ומהבוץ ולדעת איך לבנות עבורם תקציב כלכלי נכון ומשקם. זאת ניתן לעשות על ידי תכנון כלכלי ראוי שיספק ארגון מחודש של התקציב במשפחה, ארגון חודשי וארגון שנתי. עוד הוא ייתן ייעוץ וטיפים ספציפיים לכלכלת הבית לחסכונות ולהשקעות, ויקנה בעיקר הרגלים חדשים לכל מי שפונה אליו, הרגלים וראייה של המציאות הנבונה ויישום של דרכי מחשבה שיסייעו להם לא להגיע יותר למצבים כלכלים קשים.

השקעות 

מי שאינו יודע מה פירוש המילה השקעה יכול מעט לא להבין איך היא קשורה כשמנסים להבריא את התקציב. אבל השקעות לעתיד הן דבר חשוב ולא בשמיים. יש היום אפשרויות רבות שמבטיחות השקעה ותשואה שהיא מבטיחה. כמו כן, לא כל אחד יהיה מעוניין ללכת ליועץ שגם עבורו צריך לשלם. זה מנוגד לרעיון של לחסוך בזמן שהמצב הכלכלי הוא קשה. אז גם פה נדרשת בראשונה השקעה מחשבית, אולי קבלת עזרה מיועץ מצריכה הוצאה הכספית אבל היא רווחית בהרבה ממה שניתן לשער. היא מציבה את האדם במקום שלא היה בו קודם ומאפשרת לו להתחיל לחיות חיים שלא יגדילו לו את החוב, אלא יצמצמו לו ובעתיד יוכל אף להתחיל להשקיע את כספיו ולצבור חסכונות. אז ההשקעה במקרה הזה וכנראה בעוד הרבה מקרים בחיים- יותר ממשתלמת!

לקביעת פגישה או שיחה ראשונית ללא עלות ! לתאום צרו קשר >