קורסים
תהליך בליווי אישי

אלברט איינשטיין אמר ש״טירוף זה לחזור על אותה הפעולה פעם אחר פעם ולצפות לתוצאה שונה״. אנחנו אמנם אולי קצת מזוכיסטים, אבל לא משוגעים. כשאנחנו מתייחסים לטירוף שבניהול המרחב של כלכלת הבית, אנחנו מתכוונים לכך שהלוואות אינן פתרון לסגירת מינוס.

זה מטורף לקחת הלוואה לסגירת מינוס שוב ושוב ולצפות שהבעיה תיפתר. לכן, כאן המקום לדבר על פריצת דרך. בואו קודם נחדד את המושג הזה "פריצת דרך", לעיתים חל בלבול בהבנתו בגלל המילים עצמן. כשמשתמשים במושג פריצת דרך, רוב בני האדם מתייחסים אליו כאל הגדרה של תוצאה. לדוגמה: "הומצאה תרופה לאיידס – זו פריצת דרך".

אפשרות נוספת להסתכל על המושג הזה היא לא בהתייחסות לתוצאה אלא מתוך ניסוח המושג עצמו, פריצה אל הדרך ! כלומר – פריצה בדרך שלנו לעבר התוצאה הרצויה. וזה יקרה רק אם נעשה זאת באופן שונה ממה שהתרגלנו אליו עד היום. נפרוץ ונצא ליעד שלנו בדרך אחרת או באופן אחר. דוגמה אחת להמחשה היא במלחמת השחרור, באותו זמן ירושלים הייתה נצורה ולא ניתן היה להגיע אליה. לא ניתן היה להביא מים ואספקה. כביש ירושלים, משער הגיא מלא בשאריות של שיריוניות ונגמשים הרוסים. הפתרון לבעיה היה לפרוץ דרך אחרת עוקפת ואכן דרך בורמה הידועה היא שהביאה לפריצת הדרך. דרך עוקפת חדשה שיצרה נתיב נוסף שהביא לפתרון הבעיה שנוצרה.

זה הזמן לפריצת הדרך שלכם זה הרגע לאזור אומץ אמונה ולקפוץ לעולם של מודעות ושליטה
תהליך עשרה  מפגשים פרונטלים  4500 ש"ח כולל  מנוי שנתי לתוכנה

לקבלת פרטים
תהליך בליווי אישי
לקביעת פגישה או שיחה ראשונית ללא עלות ! לתאום צרו קשר >